Google dla firm - kilka słów na temat pozycjonowania - Pozycjonowanie i optymalizacja

pozycjonowanie stron świętochłowice

O zaletach pozycjonowania stron


W tym poradniku zastanowimy się nad tym, dlaczego warto pozycjonować strony internetowe. Opłacalność tegoż pozycjonowania ma bowiem duży wpływ na podjęcie przez firmę decyzji o inwestycji w SEO lub Adwords –

Google dla firm - kilka słów na temat pozycjonowania - Pozycjonowanie i optymalizacja pozycjonowanie stron świętochłowice
czyli płatne kampanie linków także w wynikach wyszukiwania (są one jednak oznaczone jako kampanie sponsorowane). Korzyści z pozycjonowania stron są bardzo duże i wszystko zależy od celu, jaki postawi sobie dana organizacja. Rzecz jasna wszystko wiąże się z większą ilością wejść na daną witrynę www, ale daje to także szansę na sprzedaż usług, zaproponowanie klientom jak najwyższej jakości prezentowanych produktów i towarów.




edytuj kod- definicja z Wikipedii

Drugą istotną koncepcją, na której opiera się inbound marketing, jest tzw. marketing wirusowy, czyli działania marketingowe, których celem jest nakłonienie odbiorców do dobrowolnego rozpowszechniania informacji na temat danej marki.


Do najważniejszych technik inbound marketingowych, wykorzystywanych do osiągnięcia powyższych celów, należą:


Marketingowcy wykorzystujący strategię inbound marketingu zakładają, że publikowanie wartościowych, zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek, treści, a następnie rozpowszechnianie ich za pomocą takich kanałów marketingowych jak blogi branżowe czy portale społecznościowe, umożliwia przyciągnięcie bardziej sprecyzowanej grupy docelowych odbiorców, zbudowanie z nimi trwałej relacji (tzw. strategia dojrzewania leadów), a w rezultacie, zwiększenie sprzedaży.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing


Pozycjonowanie witryn – nie tylko Google


Google nie jest jedyną wyszukiwarką internetową, o czym zdaje się zapominać coraz więcej osób. Choć oczywistym jest fakt, iż Google jest wyszukiwarką największą, a pewnie też najlepszą, to pozycjonowanie stron w wielu krajach na świecie nie może ograniczać się jedynie do tejże wyszukiwarki. Wszystko to za sprawą szeroko rozumianej konkurencji, gdzie każdy nowy użytkownik jest na wagę złota. Nawet zatem jeśli Google stanowi powiedzmy 90%, to warto starać się o użytkowników innych wyszukiwarek, bo może to być ruch bardzo wartościowy i odpowiednio konwertujący. Trzeba mieć tego świadomość pozycjonując strony!





© 2019 http://pozycjonowanie-i-optymalizacja.tenbit.konin.pl/